Referanser

Referanser fra foreldregruppen

"En barnehage som virkelig setter barna først. Frøkena vår har gått 2 år i barnehagen og det har vært den perfekte oppstart for de minste. Nå er hun klar for å begynne på en større barnehage og jeg vet overgangen vil være flott pga alle de gode opplevelsene hun har hatt her. Flott personale, flott beliggenhet og flink til å gå på tur utenfor barnehagens område.

En barnehage en virkelig kan anbefale

Mvh familien Yüce"

"Poden vår har bare gått i bhg i litt over en mnd, men det er ingen tvil om at han blir godt tatt vare på i Mølnholtet familiebarnehage. Han har nesten ikke tid til å si ha de når vi leverer om morgenen, og god-a til personalet er helt nødvendig før vi drar, om han i det hele tatt synes det er greit å dra.

Personalet er veldig imøtekommende, hyggelig og rett og slett fine folk, som gjør det å levere guttongen fra seg en trygg og fin ting.

- Håvard, Charlotte og Varg."